Seizoenswifi

From RevSpace

Elk seizoen veranderen we het wachtwoord van het "SSID" revspace, om te zorgen dat alleen actieve bezoekers en deelnemers gebruik kunnen maken van het netwerk.

Ik heb wat ruwe notities om dit makkelijker te maken.

E-Ink display:

  • Update het plaatje, en sla plat met het volgende commmando
  • convert in.png -quality 100 -sampling-factor 4:4:4 out.jpg
  • upload met scriptje

Geluidjes

  • maak een kort wavje, of meerdere
  • zet de wavjes in de volgende map, verplaats de huidige naar het old mapje
  • /root/mqtt-sounds/sounds/revspace/button/wifi

Aruba

  • Pas het wachtwoord daadwerkelijk aan in de Aruba controller